*Kraje wsparcia:
- Europa: Albania, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Węgry, Włochy.
- Bliski Wschód: Cypr, Egipt, Turcja
- Azja: Kazachstan, Uzbekistan
*[WAŻNE - PRZECZYTAJ UWAŻNIE]
Uwaga: Po sfinalizowaniu zakupu otrzymasz trzy wiadomości e-mail związane z zamówieniem rezerwacji, w tym tę wiadomość e-mail. Jest to wiadomość e-mail, która zawiera kod QR eSIM, uważaj, aby poprawnie zeskanować prawidłowy kod QR eSIM. Nie skanuj kodu QR zamówienia w aplikacji GetYourGuide. Jeśli zeskanujesz nieprawidłowy kod i nie będziesz mógł zainstalować eSIM, informujemy, że nie będziemy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy ani przyjąć odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.
- Przed zakupem sprawdź, czy Twój telefon obsługuje eSIM i upewnij się, że nie jest zablokowany.
- Wszystkie iPhone'y i urządzenia Samsung zakupione w Chinach kontynentalnych, Hongkongu i Makau NIE obsługują eSIM.
- Jedno urządzenie może skanować i zapisywać wiele kodów QR eSIM (do 8 eSIM), ale tylko 1 eSIM może być używany jednocześnie
- Kartę eSIM należy zainstalować i aktywować w miejscu docelowym w ciągu 30 dni od jej otrzymania, w przeciwnym razie karta eSIM stanie się nieważna i bezużyteczna.
- Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z kartą eSIM, sprawdź spam/śmieci lub skontaktuj się z nami.
- Nie usuwaj eSIM po aktywacji. Kod QR eSIM można aktywować tylko raz. Nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, jeśli karta eSIM została usunięta z urządzenia.
- Typ sieci: 4G
- Udostępnianie (Hotspot/Tethering,..): Nie
- Typ planu: Tylko dane