- Odkryj...
- Miejsca
- Atrakcje
- Pomysły na podróż
- Najciekawsze atrakcje
- Ameryka Północna
- Europa
- Bliski Wschód i Afryka
- Ameryka Środkowa i Południowa
- Azja
- Australia i Pacyfik
- Najciekawsze atrakcje
- Ameryka Północna
- Europa
- Bliski Wschód i Afryka
- Ameryka Środkowa i Południowa
- Azja
- Australia i Pacyfik
- Przewodniki miejskie
- Popularne artykuły
Witamy w Centrum pomocy
Wyszukaj temat
Lub przeglądaj wg tematów
Aby pomóc Ci w zaplanowaniu i jak najlepszym wykorzystaniu kolejnej podróży, z przyjemnością przedstawiamy kilka ogólnych wskazówek i zaleceń, takich jak:
- najważniejsze miejsca do zobaczenia
- najciekawsze atrakcje
- ile dni będziesz potrzebować
- najlepszy czas na wizytę
W przypadku wybranych miast znajdziesz również specjalnie przygotowany 48-godzinny plan podróży obejmujący najbardziej kultowe atrakcje. Pamiętaj, że dostępność tych planów może być zależna od języka, w którym przeglądasz naszą witrynę. Możesz uzyskać dostęp do tych informacji, wyszukując miasto w pasku wyszukiwania na naszej stronie internetowej.
Interesujące Cię atrakcje możesz dodawać do listy ulubionych. Wystarczy kliknąć ikonę serca na stronie lub karcie atrakcji. Możesz uzyskać dostęp do swojej listy ulubionych, klikając ikonę serca w górnej części naszej witryny internetowej.
Aby ułatwić Ci znalezienie najodpowiedniejszej atrakcji, zalecamy użycie filtrów w celu zawężenia wyników wyszukiwania. Możesz filtrować według pory dnia, konkretnych miejsc docelowych, zainteresowań (np. życie nocne, jedzenie), kategorii (np. bilety wstępu, wycieczki jednodniowe), ceny, języków, czasu trwania, usług (np. dostęp dla wózków inwalidzkich, wycieczka prywatna, odbiór z hotelu), lokalizacji wyjazdu i oceny klientów GetYourGuide. Oto jak to zrobić:
- Wpisz w pasku wyszukiwania miejsce docelowe lub atrakcję.
- Kliknij „Wyszukaj”.
- Przewiń w dół do sekcji Wszystkie atrakcje, a filtry znajdziesz po prawej stronie.
- Wybierz filtr, który Cię interesuje.
- Kliknij „Pokaż wyniki”, aby zastosować filtr.
*Na witrynie GetYourGuide*
Gdy wpiszesz cel podróży lub nazwę miejsca w pasku wyszukiwania na naszej witrynie internetowej, zostanie wyświetlona lista atrakcji. Możesz sortować wyniki wyszukiwania, aby zobaczyć nasze najlepsze rekomendacje lub atrakcje najwyżej oceniane przez innych klientów GetYourGuide.
Na stronie danej atrakcji kliknij nazwę lokalizacji nad nazwą atrakcji, aby uzyskać więcej informacji na temat planowania wizyty, najpopularniejszych miejsc i innych ciekawych rzeczy w tej lokalizacji. Wygląda to następująco:
W aplikacji GetYourGuide
Gdy wpiszesz cel swojej podróży w pasku wyszukiwania w naszej aplikacji, zostaną wyświetlone rekomendowane atrakcje i miejsca w tej lokalizacji. Jeśli wpiszesz atrakcję, zostaną wyświetlone nasze najlepsze propozycje dla tej atrakcji oraz sugestie atrakcji w pobliżu.
Możesz zarezerwować atrakcję online lub w aplikacji GetYourGuide i otrzymać potwierdzenie rezerwacji e-mailem. Oto jak to zrobić:
- Znajdź atrakcję, wybierz liczbę i typ uczestników, datę oraz język (jeśli dotyczy).
- Wybierz opcję i godzinę rozpoczęcia (jeśli dotyczy).
- Wprowadź swoje dane osobowe.
- Jeśli Twoja rezerwacja kwalifikuje się do ulepszenia rezygnacji, możesz dodać je do zakupu – więcej informacji znajdziesz w artykule „Ulepszenie rezygnacji” na tej stronie.
- Wybierz metodę płatności i dokończ zakup.
W każdej chwili zarówno na naszej witrynie internetowej, jak i w aplikacji znajdziesz aktualne informacje o dostępności wszystkich atrakcji. Aby sprawdzić, czy dana atrakcja jest dostępna w wybranym terminie i dla danej liczby uczestników, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Na witrynie internetowej: wybierz liczbę uczestników i datę, a następnie kliknij „Sprawdź dostępność”.
W aplikacji GetYourGuide: naciśnij „Sprawdź dostępność” i wybierz liczbę uczestników oraz datę.
Wszystkie daty zaznaczone na niebiesko są dostępne, więc możesz zarezerwować atrakcję w dowolnym z tych terminów. Jeśli data jest przekreślona i zaznaczona na szaro, atrakcja w tym dniu jest już pełni zarezerwowana, nie odbywa się lub rezerwowanie nie jest jeszcze możliwe.
Aby otrzymać dokładne informacje o dostępności, należy podać dokładną liczbę osób, dla których chcesz dokonać rezerwacji. Podczas wyszukiwania dostępność może się zmieniać w zależności od wybranej liczby uczestników.
Jeśli oferowane są różne przedziały czasowe danej atrakcji, zobaczysz, które z nich są dostępne, gdy wybierzesz datę. Atrakcje, które mają godziny otwarcia zamiast konkretnych przedziałów czasowych, można odwiedzić o dowolnej porze w tych godzinach.
Organizatorzy atrakcji stale aktualizują informacje o dostępności. Jeśli data nie jest jeszcze dostępna do rezerwacji (np. jeśli chcesz dokonać rezerwacji z dużym wyprzedzeniem), sprawdź dostępność ponownie bliżej interesującej Cię daty.
Pamiętaj, że nie prowadzimy list oczekujących dla naszych atrakcji, ale dostępność może się zmienić, nawet w ostatniej chwili. Dlatego też zawsze warto wracać na naszą witrynę internetową lub do aplikacji, aby sprawdzić najnowsze informacje o dostępności.
W zależności od atrakcji oferujemy różne ceny dla różnych grup wiekowych (np. dziecko, student, dorosły, senior). Dostępne opcje cenowe można zobaczyć po wybraniu liczby uczestników na stronie atrakcji. Aby wyświetlić pełną listę, może być konieczne użycie strzałki menu rozwijanego.
Nie jesteśmy w stanie zaoferować innych cen w oparciu o inne kryteria (np. zniżki dla osób niepełnosprawnych lub wojskowych).
Dla określonych grup wiekowych atrakcje mogą być bezpłatne bez konieczności kupowania biletu lub może być konieczne zarezerwowanie biletu w innym miejscu (np. na stronie internetowej atrakcji lub osobiście). Jeśli tak jest w przypadku atrakcji, która Cię interesuje, dodatkowe informacje zobaczysz po wybraniu liczby uczestników i/lub w sekcji „Co trzeba wiedzieć” na stronie atrakcji.
Cena „Od” informuje o najniższej dostępnej cenie za daną atrakcję. Informuje również, czy jest to cena za osobę, czy za grupę. Pamiętaj, że cena „Od” może zależeć od różnych czynników, takich jak data atrakcji lub wybrana opcja. W rzadkich przypadkach cena może być skalowana w zależności od liczebności Twojej grupy. Oznacza to, że cena „Od” obowiązuje tylko wtedy, gdy rezerwujesz atrakcję dla określonej liczby osób.
Niestety nie ma możliwości dostosowania atrakcji. Możemy oferować atrakcje tylko w takiej formie, jak opisano na naszej witrynie lub w aplikacji.
Jeśli masz specyficzne potrzeby, zapoznaj się z artykułem „Odpowiednie atrakcje”, aby dowiedzieć się więcej na temat wyszukiwania atrakcji spełniających Twoje wymagania.
Planując swoją atrakcję z GetYourGuide, ważne jest, aby dokładnie wiedzieć, co obejmuje rezerwacja, a czego nie, aby mieć pewność, że atrakcja spełni Twoje oczekiwania. Oto jak łatwo znaleźć te informacje:
Co zawiera atrakcja?
Aby zobaczyć, co dokładnie zawiera atrakcja, odwiedź stronę atrakcji na naszej witrynie internetowej lub w aplikacji i znajdź sekcję o nazwie „Wliczone w cenę”. Elementy wliczone w cenę są oznaczone zielonym haczykiem. Zazwyczaj są to rzeczy takie jak:
– Posiłki i napoje: czy oferowane są posiłki lub napoje?– Bilety wstępu: czy cena obejmuje bilet wstępu?– Przewodnik: czy będzie przewodnik?– Transport: czy ta atrakcja obejmuje jakieś środki transportu?
Co nie jest wliczone w cenę
Aby dowiedzieć się, czego nie zawiera dana atrakcja, sprawdź elementy oznaczone czerwonym krzyżykiem w sekcji „Wliczone w cenę”. Dzięki temu dowiesz się, co może wymagać dodatkowego planowania, na przykład:
– Posiłki i napoje– Wydatki osobiste– Opcjonalne napiwki
Aby dowiedzieć się dokładnie, czego oczekiwać podczas atrakcji (np. postoje, najciekawsze miejsca), zapoznaj się z „Pełnym opisem” atrakcji.
Jeśli masz już rezerwację i potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, które nie zostały uwzględnione w opisie atrakcji, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Aby sprawdzić czas trwania atrakcji, zapoznaj się z sekcją „Informacje” na stronie atrakcji. Czas trwania atrakcji jest wyraźnie widoczny i obejmuje czas potrzebny na dojazd, jeśli jest on częścią atrakcji.
Rodzaje atrakcji i informacje o czasie ich trwania
– Atrakcje o ustalonym czasie trwania: w przypadku atrakcji takich jak wycieczki z przewodnikiem lub wycieczki jednodniowe czas trwania jest zazwyczaj ustalony – atrakcje te mają określone godziny rozpoczęcia i/lub zakończenia
- Atrakcje o elastycznym czasie trwania: w przypadku opcji elastycznych, takich jak karty miejskie, wycieczki hop-on hop-off lub bilety wstępu, zamiast określonego czasu trwania podany jest okres ważności – wskazuje on ramy czasowe, w których możesz skorzystać z biletu
W przypadku atrakcji, na które wstęp jest ograniczony czasowo, szczegółowe informacje na temat wstępu można znaleźć w sekcji „Co trzeba wiedzieć” lub bezpośrednio na bilecie/kuponie.
Aby dowiedzieć się, kiedy rozpoczyna się dana atrakcja lub wyświetlić godziny jej otwarcia/trwania:
- Wybierz datę atrakcji.
- Kliknij „Sprawdź dostępność”, aby zobaczyć godziny rozpoczęcia lub godziny, w których odbywa się dana atrakcja.
Jeśli masz już rezerwację, wszystkie te informacje, w tym godzina rozpoczęcia i czas trwania, znajdziesz również na kuponie GetYourGuide.
Opis trasy i przystanków na trasie znajdziesz w sekcji „Pełny opis” na stronie atrakcji. Jeśli jesteś na naszej witrynie internetowej, kliknij „Pokaż więcej”, aby zobaczyć cały tekst. Jeśli korzystasz z naszej aplikacji, naciśnij „Pełny opis”, aby wyświetlić te informacje.
Pamiętaj, że planu wycieczki nie można dostosować ani zmienić.
Zanim zarezerwujesz atrakcję na GetYourGuide, warto zapoznać się z konkretnymi wymaganiami i ograniczeniami, które mogą mieć zastosowanie. Aby przygotować się do danej atrakcji i upewnić się, że będzie ona dla Ciebie odpowiednia, zapoznaj się z sekcją „Ważne informacje” na stronie atrakcji.
– Zabierz ze sobą: przedmioty, których zabranie jest wymagane lub zalecane– Niedozwolone: przedmioty, których nie możesz mieć przy sobie podczas atrakcji, i/lub wszelkie ubrania lub zachowania, które nie są dozwolone podczas atrakcji– Nie zaleca się następującym osobom: konkretne osoby, dla których dana atrakcja może nie być odpowiednia, np. osoby powyżej lub poniżej określonego wieku, kobiety w ciąży lub osoby z określonymi problemami zdrowotnymi– Informacje: pokazuje, czy atrakcja jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (ikona „dostępne dla wózków inwalidzkich” – brak tej ikony oznacza, że atrakcja nie jest obecnie przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich)
Dodatkowe informacje znajdziesz również w sekcji „Co trzeba wiedzieć”.
Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji, a masz już rezerwację, skontaktuj się z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Ogólne restrykcje związane z COVID-19 dotyczące podróżowania:
Ponieważ lokalne wymagania dotyczące ochrony zdrowia i wjazdu są często zmieniane, zalecamy sprawdzenie oficjalnych przepisów na rządowych witrynach internetowych miejsca docelowego, aby uzyskać najnowsze informacje dotyczące zamknięć obiektów, szczepionek, przepisów dotyczących kwarantanny, testów PCR itp.
Środki ostrożności związane z COVID-19 dla określonych atrakcji:
Jeśli masz już rezerwację, informacje związane z COVID-19 dla tej atrakcji znajdziesz na kuponie.
Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnych informacji, skontaktuj się z organizatorem w celu uzyskania informacji o lokalnych restrykcjach. Dane kontaktowe także znajdziesz na kuponie.
GetYourGuide oferuje zarówno prywatne, jak i ogólnodostępne atrakcje. Atrakcje prywatne to atrakcje tylko dla Ciebie lub Twojej grupy. Nikt inny nie może do niej dołączyć. Atrakcje ogólnodostępne to atrakcje, w których mogą brać udział dowolne osoby. Aby dowiedzieć się, czy w Twojej grupie będą również inne osoby, sprawdź, czy jest to atrakcja prywatna, czy ogólnodostępna.
Gdy wpiszesz cel podróży lub nazwę miejsca w pasku wyszukiwania, zostanie wyświetlona lista atrakcji. Jeśli atrakcja jest oznaczona jako „Wycieczka prywatna” lub w jej opisie jest mowa o „grupie prywatnej”, inne osoby nie będą brały w niej udziału. Informacje o „grupie prywatnej” można także znaleźć na naszej witrynie internetowej w sekcji „Informacje” na stronie atrakcji.
Atrakcje mogą być też dostępne jako wycieczki prywatne lub ogólnodostępne w zależności od zarezerwowanej opcji. W takim przypadku w sekcji „Informacje” widnieje zapis „Prywatna grupa jest dostępna”. Niezależnie od tego, czy dokonujesz rezerwacji na naszej witrynie internetowej, czy w aplikacji, na początku procesu rezerwacji zobaczysz, która opcja jest oferowana jako wycieczka prywatna.
Jeśli w opisie atrakcje nie ma mowy o „wycieczce prywatnej”, możesz bezpiecznie założyć, że w atrakcji będą brały udział również inne osoby.
Liczba osób biorących udział w wycieczce ogólnodostępnej jest różna, a wielkość grupy jest ustalana przez organizatora atrakcji. Niektórzy organizatorzy atrakcji podają możliwą wielkość grupy w sekcji „Informacje„ na stronie atrakcji lub na liście opcji wycieczek podczas dodawania do koszyka.
Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji, a masz już rezerwację, skontaktuj się z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Aby sprawdzić, czy na atrakcję można zabrać zwierzę domowe (np. psa), zapoznaj się z sekcją „Niedozwolone” i/lub „Co trzeba wiedzieć” na stronie danej atrakcji.
Jeśli na naszej witrynie internetowej lub w aplikacji nie ma informacji o zasadach dotyczących zwierząt, a masz już rezerwację danej atrakcji, skontaktuj się z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Aby sprawdzić, czy dana atrakcja obejmuje posiłki i/lub napoje, zapoznaj się z sekcją „Wliczone w cenę” lub „Co trzeba wiedzieć” na stronie atrakcji.
W przypadku niektórych atrakcji lunch lub kolacja są opcjonalne i można je wybrać jako opcję przed dodaniem atrakcji do koszyka lub jako dodatek przy kasie.
Jeśli chcesz określić wymagania dietetyczne (np. wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe itp.), a nie było możliwości zrobienia tego podczas dokonywania rezerwacji i/lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Po potwierdzeniu rezerwacji otrzymasz kupon GetYourGuide w e-mailu i/lub bezpośrednio w aplikacji GetYourGuide. W przypadku niektórych atrakcji wyślemy Ci zamiast tego bilet organizatora atrakcji (więcej informacji na temat biletów znajdziesz w artykule „Aktywacja i ważność biletu”).
Twój kupon zapewnia dostęp do atrakcji. Obejmuje on:
- Szczegóły rezerwacji: data, godzina i miejsce rozpoczęcia atrakcji (miejsce odbioru lub zbiórki)
- Co zabrać ze sobą: lista przedmiotów, które należy zabrać ze sobą lub które zostawić w domu
- Zasady anulowania rezerwacji: informacje o tym, jak anulować lub przełożyć rezerwację, jeśli to konieczne
Na kuponie znajdziesz również numer rezerwacji i kod PIN, które będą potrzebne, jeśli zechcesz anulować rezerwację lub zmienić termin. W razie gdyby potrzebna Ci była pomoc przy rezerwacji, na kuponie znajdują się także dane kontaktowe GetYourGuide oraz organizatora atrakcji.
Większość organizatorów atrakcji akceptuje zarówno kupony elektroniczne, jak i papierowe.
W mało prawdopodobnym przypadku gdy organizator atrakcji akceptuje wyłącznie kupony papierowe, na stronie atrakcji w sekcji „Informacje” będzie widoczna ikona „Wymagany kupon papierowy”.
Jeśli masz już rezerwację, a wymagany jest kupon papierowy, ta informacja będzie widniała na kuponie.
W przypadku większości naszych atrakcji otrzymasz natychmiastowe potwierdzenie, a my wyślemy Ci Twój kupon w e-mailu automatycznie od razu po zakupie. Kupon zostanie wysłany z adresu „do-not-reply@getyourguide.com”, więc sprawdź swój folder ze spamem na wypadek, gdyby nasza wiadomość tam trafiła. Jeśli masz już konto GetYourGuide, możesz również uzyskać dostęp do kuponu bezpośrednio na stronie rezerwacji na witrynie lub w aplikacji.
W przypadku niektórych atrakcji musimy poczekać na potwierdzenie od organizatora. Jeśli tak będzie w przypadku Twojej atrakcji, wyślemy Ci kupon w ciągu 48 godzin od zakupu. Możesz sprawdzić, czy w przypadku Twojej atrakcji potwierdzenie jest natychmiastowe, otwierając sekcję „Informacje” na stronie atrakcji.
Dostęp do kuponu elektronicznego
Aby wyświetlić kupon na urządzeniu mobilnym, wykonaj poniższe proste kroki:
- Otwórz aplikację GetYourGuide i naciśnij zakładkę „Rezerwacje” w dolnej części ekranu.
- Jeśli nie widzisz od razu swojej rezerwacji, naciśnij „Importuj rezerwację”.
- Wprowadź swój adres e-mail i naciśnij „Wyślij kod”, a my wyślemy kod weryfikacyjny na Twój adres e-mail.
- Wprowadź ten kod w aplikacji, aby uzyskać dostęp do rezerwacji i kuponu elektronicznego.
Masz problemy z dostępem do kuponu?
Jeśli adres e-mail podanym podczas rezerwacji był błędny lub jeśli masz problemy z dostępem do kuponu, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza kontaktowego. Aby uzyskać natychmiastową pomoc, zadzwoń do nas lub porozmawiaj z nami na czacie – nasze dane kontaktowe znajdziesz na dole tej strony.
W przypadku niektórych atrakcji przed ich rozpoczęciem należy wymienić kupon GetYourGuide na bilet wstępu.
Przed rezerwacją
Przejdź do sekcji „Informacje” na stronie atrakcji. Jeśli dana atrakcja wymaga wymiany kuponu, zostanie to odnotowane w sekcji „Bilety elektroniczne”. W tej sekcji będzie napisane, że „kupony należy wymienić na bilety”.
Przewiń w dół do sekcji „Miejsce zbiórki” na stronie atrakcji, aby znaleźć szczegółowe informacje na temat miejsca i sposobu wymiany kuponu, jeśli jest wymagana.
Po dokonaniu rezerwacji
Spójrz na górną część kuponu, gdzie będzie wyraźnie napisane: „*To nie jest bilet. Ten kupon musi zostać wymieniony przed rozpoczęciem atrakcji”. Jest to ważne przypomnienie, że w celu wymiany kuponu po przybyciu na miejsce wymagane są dodatkowe czynności.
Szczegółowe informacje na temat miejsca i sposobu wymiany kuponu na bilet znajdziesz w sekcji:
„Miejsce zbiórki”: w tej sekcji kuponu podano konkretne miejsce, w którym możesz wymienić kupon.
„Ważne”: ta sekcja znajduje się również na Twoim kuponie i może zawierać dodatkowe niezbędne informacje na temat procesu wymiany kuponu, takie jak termin wymiany i dokumenty, które należy ze sobą zabrać.
Po potwierdzeniu rezerwacji otrzymasz kupon GetYourGuide w e-mailu lub bezpośrednio w aplikacji GetYourGuide (więcej informacji na temat kuponów znajdziesz w artykule „Potwierdzenie rezerwacji i kupon”).
W przypadku niektórych atrakcji wyślemy Ci bilet bezpośrednio od organizatora atrakcji. Ten bilet jest gotowy do użycia w atrakcji bez konieczności jego wymiany.
Termin ważności biletu – który obejmuje czas, przez jaki możesz korzystać z biletu (np. konkretna data, wiele dni lub określony przedział czasowy po zakupie) – można sprawdzić przed lub po dokonaniu rezerwacji.
Przed rezerwacją
Aby sprawdzić termin ważności biletu, przejdź do sekcji „Informacje o bilecie” lub „Co trzeba wiedzieć” na stronie atrakcji. Aby dowiedzieć się więcej o tym, gdzie aktywować bilet, sprawdź opis miejsca zbiórki.
Po dokonaniu rezerwacji
Wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak korzystać z biletu i kiedy jest on ważny, prześlemy Ci w e-mailu z potwierdzeniem po dokonaniu rezerwacji. Te informacje znajdziesz również w sekcji „Rezerwacje” w aplikacji GetYourGuide.
„Miejsce zbiórki” to miejsce, do którego należy się udać na początku atrakcji.
Przed zakupem
Informacje o miejscu zbiórki znajdziesz w sekcji „Miejsce zbiórki” w szczegółach atrakcji. Miejsce zbiórki danej atrakcji może zależeć od wybranej opcji (np. wycieczki prowadzone w języku angielskim mogą mieć inne miejsce zbiórki niż te prowadzone w języku włoskim).
Po dokonaniu zakupu
Dokładny adres miejsca zbiórki znajdziesz w dwóch miejscach:
– Strona podsumowania rezerwacji: ta strona zawiera kompleksowe zestawienie Twojej rezerwacji, w tym miejsce zbiórki na początku atrakcji– Twój kupon: szczegółowe informacje o lokalizacji znajdziesz w sekcji „Miejsce zbiórki” na swoim kuponie, który możesz wyświetlić w aplikacji GetYourGuide i który otrzymasz także w e-mailu
Jeśli nadal nie masz pewności co do miejsca zbiórki lub masz inne pytania, najszybszym sposobem na uzyskanie odpowiedzi jest bezpośredni kontakt z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Podczas dokonywania rezerwacji
Podczas rezerwowania atrakcji, która obejmuje odbiór, pojawi się prośba o określenie miejsca odbioru lub wybranie go z listy dostępnych miejsc. W zależności od danej atrakcji podaj adres lub wybierz miejsce, które najbardziej Ci odpowiada.
Po dokonaniu rezerwacji
Jeśli podczas dokonywania rezerwacji miejsce odbioru nie zostało przez Ciebie określone lub chcesz je potem zmienić, możesz je łatwo zaktualizować. Gdy dokończysz rezerwację, wyślemy Ci e-maila z przypomnieniem i linkiem do strony rezerwacji GetYourGuide. Na tej stronie możesz łatwo zaktualizować lub dodać adres odbioru.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu odbioru lub potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w podsumowaniu rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Przed rezerwacją
Aby poznać informacje dotyczące odbioru dla danej atrakcji przed jej zarezerwowaniem, przejdź do sekcji „Informacje” na stronie atrakcji. Jeśli organizator atrakcji oferuje usługę odbioru, zobaczysz ikonę „Odbiór wliczony w cenę” oraz miejsce odbioru. Brak tej ikony oznacza, że atrakcja ma miejsce zbiórki (szczegółowe informacje znajdują się na dole strony atrakcji), a odbiór z poszczególnych miejsc nie jest oferowany.
Po dokonaniu rezerwacji
Jeśli masz już rezerwację, informacje o odbiorze znajdziesz na kuponie. Informacje te obejmują to, czy organizator atrakcji przyjedzie po Ciebie przed rozpoczęciem atrakcji lub czy skontaktuje się z Tobą, aby ustalić godzinę odbioru.
Miejsce zbiórki to miejsce, do którego należy się udać, aby rozpocząć atrakcję. W przypadku atrakcji obejmujących transport adres odbioru to miejsce, w którym atrakcja się rozpocznie, a adres transportu powrotnego to miejsce, w którym atrakcja się zakończy.
Zmiana miejsca zbiórki
Możliwość zmiany miejsca zbiórki leży w gestii organizatora atrakcji i nie jest zagwarantowana. Jeśli chcesz poprosić o zmianę któregokolwiek z tych miejsc, skontaktuj się bezpośrednio z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz w szczegółach rezerwacji na kuponie w aplikacji GetYourGuide.
Jeśli organizator atrakcji zgodzi się na Twoją prośbę o zmianę miejsca zbiórki, zmiana ta może nie zostać odzwierciedlona na Twoim kuponie GetYourGuide czy w podsumowaniu rezerwacji.
Zmiana miejsca odbioru lub transportu powrotnego
Zmiana miejsca z poziomu aplikacji GetYourGuide nie jest obecnie możliwa. W przypadku niektórych atrakcji możesz zmienić adres odbioru bezpośrednio na stronie podsumowania rezerwacji na witrynie GetYourGuide. Aby zmienić adres, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Przejdź do sekcji „Rezerwacje”.
- Znajdź rezerwację, którą chcesz zmienić, i kliknij „Pokaż szczegóły”.
- Kliknij „Wyświetl podsumowanie rezerwacji”.
- W sekcji „Informacje dotyczące odbioru” kliknij „Edytuj”.
- Wprowadź nowy adres odbioru lub wybierz jeden z dostępnych adresów.
- Kliknij „Zapisz”.
Jeśli wiesz, że nie uda Ci się dotrzeć do miejsca zbiórki na czas, zadzwoń do organizatora atrakcji. Numer telefonu znajdziesz na kuponie zarówno w e-mailu z potwierdzeniem, jak i w sekcji Rezerwacje w aplikacji GetYourGuide. Naciśnij „Szczegóły rezerwacji” i przewiń w dół do sekcji „Masz pytania dotyczące atrakcji?”.
Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi od organizatora atrakcji, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc. Nasze dane kontaktowe znajdują się na dole tej strony.
Lokalizację miejsca zbiórki (w którym rozpoczyna się atrakcja) znajdziesz na kuponie GetYourGuide. Kupon znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem lub w sekcji „Rezerwacje” na witrynie internetowej lub w aplikacji GetYourGuide.
Znalezienie miejsca zbiórki w e-mailu z potwierdzeniem
- W treści wiadomości przejdź do sekcji „Co zrobić w dniu atrakcji”.
- Kliknij adres znajdujący się pod napisem „Dokąd się udać”, aby otworzyć Mapy Google i zobaczyć, jak dotrzeć do miejsca zbiórki.
Znalezienie miejsce zbiórki na witrynie internetowej
- Kliknij ikonę „Rezerwacje” w prawym górnym rogu ekranu.
- Kliknij „Pokaż szczegóły” na swojej atrakcji.
- Kliknij „Wyświetl podsumowanie rezerwacji”.
- W sekcji „Jak dojechać” zobaczysz informacje o miejscu zbiórki, w tym dokładny adres.
Znajdowanie miejsca zbiórki w aplikacji
- Naciśnij „Rezerwacje” w dolnej części ekranu aplikacji.
- Naciśnij „Miejsce zbiórki” na swojej atrakcji – zostanie podany dokładny adres wraz z mapą.
- Naciśnij przycisk „Jak dotrzeć na miejsce”, aby otworzyć Mapy Google (dodatkowo Apple Maps lub Waze na iOS) z zaznaczoną trasą do miejsca zbiórki.
Jeśli nadal nie możesz znaleźć miejsca zbiórki, najszybszym sposobem uzyskania pomocy jest skontaktowanie się z organizatorem atrakcji. Na karcie „Rezerwacje” w aplikacji naciśnij „Miejsce zbiórki”. Następnie naciśnij „Nie możesz znaleźć miejsca zbiórki?” i wybierz „Zadzwoń do organizatora atrakcji”.
Jeśli organizator atrakcji nie odpowie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub na czacie, wybierając jedną z opcji w sekcji „Nie możesz znaleźć miejsca spotkania?” lub korzystając z formularza kontaktowego na dole tej strony.
Jeśli nie widzisz kierowcy lub przewodnika:
- Upewnij się, że jesteś we właściwym miejscu zbiórki lub odbioru o właściwej godzinie – informacje te znajdziesz na kuponie zarówno w e-mailu z potwierdzeniem, jak i w sekcji Rezerwacje w naszej aplikacji.
- Sprawdź numer telefonu i konto e-mail podane podczas dokonywania rezerwacji, aby dowiedzieć się, czy organizator atrakcji próbował się z Tobą skontaktować.
- Ponieważ Twój kierowca lub przewodnik może nie mieć na sobie oznaczeń GetYourGuide, wypatruj nazwy organizatora atrakcji – znajdziesz ją na kuponie. W naszej aplikacji naciśnij „Szczegóły rezerwacji” i przewiń do sekcji „Masz pytania dotyczące atrakcji?”.
Jeśli nadal nie możesz znaleźć kierowcy lub przewodnika, zadzwoń do organizatora atrakcji. Numer telefonu znajduje się pod nazwą organizatora na kuponie. W naszej aplikacji naciśnij „Szczegóły rezerwacji” i przewiń do sekcji „Masz pytania dotyczące atrakcji?”.
Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi od organizatora atrakcji, skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc. Nasze dane kontaktowe znajdują się na dole tej strony.
Jeśli dana atrakcja obejmuje pamiątki z wycieczki (np. zdjęcia lub filmy) kupowane na miejscu, ale jeszcze ich nie otrzymano, lub jeśli podczas atrakcji zgubiono przedmiot osobisty, skontaktuj się z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Możesz natychmiast zmienić datę i/lub godzinę rezerwacji, podając numer rezerwacji i kod PIN w poniższym narzędziu. Numer rezerwacji i kod PIN znajdziesz na kuponie lub w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
Pamiętaj, że nie wszystkie rezerwacje można przełożyć na inny termin. Więcej informacji znajdziesz na kuponie.
Aby dodać więcej osób do rezerwacji, należy utworzyć nową rezerwację dla dodatkowych uczestników. Zapewniamy bezpieczeństwo transakcji, szyfrując dane płatności podczas procesu rezerwacji, co oznacza, że nie możemy zmodyfikować istniejącej rezerwacji, aby dodać więcej osób.
Alternatywnie możesz anulować rezerwację i dokonać jej ponownie dla odpowiedniej liczby uczestników. Przed anulowaniem istniejącej rezerwacji sprawdź zasady anulowania rezerwacji i czy wybrana przez Ciebie atrakcja jest dostępna dla nowej liczby uczestników.
Jeśli chcesz usunąć uczestników ze swojej pierwotnej rezerwacji, skorzystaj z poniższego narzędzia, wpisując numer rezerwacji i kod PIN. Numer rezerwacji i kod PIN znajdziesz na kuponie lub w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.
Pamiętaj o zasadach anulowania obowiązujących dla danej atrakcji. Niektóre rezerwacje wymagają również minimalnej liczby uczestników, a atrakcja może się nie odbyć przy mniejszej liczbie osób. Informacje te znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
W tej chwili zmiana rodzaju atrakcji lub dodatków (np. dodanie audioprzewodnika lub wstęp bez kolejki) możliwa jest wyłącznie poprzez anulowanie i ponowne zarezerwowanie atrakcji.
Przed rozpoczęciem tego procesu sprawdź zasady anulowania bieżącej rezerwacji. Informacje te znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji GetYourGuide lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
W przypadku niektórych atrakcji organizator atrakcji wymaga podania informacji przed przyjazdem. Informacje te mogą obejmować potrzeby dietetyczne, wiek lub adres hotelu.
W razie konieczności zaktualizowania informacji o uczestnikach należy skontaktować się bezpośrednio z organizatorem atrakcji. Dane kontaktowe organizatora znajdziesz na swoim kuponie lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide. W zakładce Rezerwacje po prostu naciśnij „Szczegóły rezerwacji” i przewiń w dół do sekcji „Masz pytania dotyczące atrakcji?”.
Gdy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, otrzymasz dane kontaktowe organizatora atrakcji – numer telefonu lub adres e-mail. Dane te znajdziesz na swoim kuponie GetYourGuide.
Gdy skontaktujesz się z organizatorem atrakcji, zarówno Twój adres e-mail, jak i adres organizatora będą anonimowe, ponieważ wiadomości będą wysyłane z tymczasowych adresów e-mail. To oznacza, że możesz wysyłać i odbierać wiadomości od organizatora atrakcji, używając swojego osobistego adresu e-mail, a organizator nie będzie widział tego adresu. Cała komunikacja do i z tymczasowych adresów e-mail będzie przechowywana, dzięki czemu będziemy mogli Ci pomóc w razie nieporozumień lub różnicy zdań.
Pamiętaj, że tymczasowy adres e-mail organizatora atrakcji wygasa 7 dni po zakończeniu atrakcji. Jeśli nadal będziesz potrzebować pomocy, skontaktuj się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdują się na dole tej strony.
Recenzje to świetny sposób na przekazanie opinii organizatorom atrakcji i pomoc innym podróżnikom w wyborze niezapomnianych przeżyć.
Pamiętaj, że recenzje powinny odzwierciedlać Twoje doświadczenia podczas atrakcji. Nie należy w nich oceniać procesu rezerwacji ani usług GetYourGuide.
Dzień po atrakcji wyślemy Ci e-maila z linkiem do przesłania recenzji tej atrakcji.
Aby anulować rezerwację w ramach zasad anulowania, użyj poniższego narzędzia i podaj numer rezerwacji oraz kod PIN. Znajdziesz je na kuponie w e-mailu lub w szczegółach rezerwacji w aplikacji GetYourGuide.
Zwrot środków otrzymasz bezpośrednio tą samą metodą płatności, której użyto podczas dokonywania rezerwacji. Zwrócone środki pojawią się na Twoim koncie w ciągu 3–5 dni roboczych.
Więcej informacji na temat anulowania rezerwacji znajdziesz w artykułach „Zasady anulowania” i „Potwierdzenie anulowania” na tej stronie.
Jeśli anulujesz rezerwację, wyślemy Ci e-maila z potwierdzeniem anulowania. Jeśli nie otrzymasz natychmiastowego potwierdzenia, sprawdź folder ze spamem.
Jeśli masz konto GetYourGuide, możesz również potwierdzić, że Twoja rezerwacja została anulowana w podsumowaniu rezerwacji lub na stronie Rezerwacje na witrynie internetowej. Jeśli rezerwacja została anulowana, będzie wyświetlana jako anulowana.
W naszej aplikacji naciśnij „Rezerwacje”, a wszelkie anulowane rezerwacje zostaną wyświetlone w sekcji „Dokonane i anulowane rezerwacje”.
Zasady anulowania rezerwacji można znaleźć na kuponie GetYourGuide oraz w podsumowaniu rezerwacji na witrynie internetowej lub w aplikacji. Jeśli anulujesz rezerwację w ramach zasad anulowania, zwrot kosztów zostanie automatycznie przetworzony za pomocą tej samej metody płatności, której użyto do zarezerwowania atrakcji. Zwrócone środki powinny znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 3–5 dni roboczych.
Większość naszych atrakcji możesz anulować do 24 godzin przed ich rozpoczęciem i otrzymać pełny zwrot kosztów.
Przed dokonaniem rezerwacji możesz sprawdzić zasady anulowania danej atrakcji w sekcji „Informacje” na stronie atrakcji.
Po dokonaniu rezerwacji więcej informacji na temat zasad anulowania rezerwacji znajdziesz na kuponie GetYourGuide.
W zależności od zasad organizatora atrakcji możesz:
– Otrzymać pełny zwrot, jeśli anulujesz rezerwację zgodnie z zasadami anulowania– Otrzymać częściowy zwrot, jeśli anulujesz rezerwację zgodnie z zasadami anulowania
- Nie otrzymać zwrotu w przypadku anulowania rezerwacji
Ulepszenie rezygnacji daje Ci jeszcze więcej opcji. Więcej informacji znajdziesz w artykule „Ulepszenie rezygnacji”.
We współpracy z naszym partnerem, firmą Companjon, oferujemy wiele ulepszeń dotyczących anulowania rezerwacji, które dają Ci większą elastyczność. Dzięki ulepszeniom rezygnacji możesz anulować rezerwację danej atrakcji z dowolnego powodu w okresie objętym ulepszeniem w zamian kwotę wypłaty, zgodnie z regulaminem.
Podczas rezerwowania atrakcji dostępne ulepszenie rezygnacji jest określane przez zasady anulowania tej atrakcji i zostanie wyświetlone przy kasie przed dokonaniem zakupu. W przypadku tego ulepszenia rezygnacji kwota wypłaty i dostępny termin rezygnacji, a także wszelkie dodatkowe informacje, zostaną zawarte w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji wysłanej po dokonaniu zakupu.
Możliwość dodania ulepszenia rezygnacji jest dostępna tylko dla osób przebywających w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG) lub Stanach Zjednoczonych w momencie dokonywania rezerwacji. To ulepszenie jest oferowane, jeśli rezerwacja spełnia kryteria określone w regulaminie. Pamiętaj, że to ulepszenie można kupić tylko podczas procesu dokonywania rezerwacji.
Z regulaminem ulepszenia rezygnacji możesz zapoznać się przy kasie lub w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji wysłanym po dokonaniu zakupu.
Jeśli chcesz anulować rezerwację, zapoznaj się z artykułem „Anulowanie rezerwacji”.
Jeśli chcesz zachować rezerwację, ale anulować ulepszenie, należy anulować rezerwację i ponownie ją zarezerwować bez dodawania ulepszenia.
Jeśli chcesz usunąć jednego lub więcej uczestników, skontaktuj się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdują się na dole tej strony.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy organizator atrakcji będzie musiał anulować Twoją rezerwację, dołoży on wszelkich starań, aby zaoferować Ci alternatywny termin lub przedział czasowy. Jeśli nie będzie dostępne żadne alternatywne rozwiązanie, otrzymasz pełny zwrot kosztów rezerwacji.
Jeśli dostaniesz od nas e-maila z potwierdzeniem anulowania, zwrot zostanie automatycznie przetworzony przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas rezerwowania atrakcji. W zależności od użytej metody płatności zwrócone środki powinny pojawić się na Twoim koncie w ciągu 3–5 dni roboczych.
Jeśli organizator atrakcji poinformuje Cię o anulowaniu rezerwacji, a nie otrzymasz od nas e-maila z potwierdzeniem anulowania, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.
Rezerwacji i płatności należy dokonać na naszej witrynie internetowej lub w aplikacji. Płatność za atrakcje nie będzie akceptowana na miejscu.
Możesz wybrać jedną z kilku różnych metod płatności:
• Karta kredytowa lub debetowa (VISA, MasterCard, Maestro, American Express, JCB i Discover)• PayPal• Google Pay• Apple Pay• Klarna• SOFORT• iDEAL• Bancontact• DotPay• Vipps• Blik• Pay by Bank• TWINT• MB way• Mobilepay
Dostępne opcje płatności mogą zależeć od wybranej waluty lub kraju. Podczas dokonywania rezerwacji zobaczysz wszystkie dostępne opcje.
W przypadku niektórych atrakcji mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, które należy uiścić po przyjeździe. Jeśli istnieją jakiekolwiek przewidywane opłaty, zostaną one wymienione w sekcji „Co trzeba wiedzieć” na stronie atrakcji lub w podsumowaniu rezerwacji.
Dzięki naszej opcji „Zarezerwuj teraz i zapłać później” możesz zarezerwować atrakcję już dzisiaj, a zapłacić za nią w późniejszym terminie, który bardziej Ci odpowiada. Oto przewodnik krok po kroku, jak działa ta opcja płatności:
- Wybierz atrakcję i dodaj ją do koszyka.
- Przy kasie skorzystaj z opcji Zarezerwuj teraz i zapłać później.
- Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz e-maila z potwierdzeniem rezerwacji zapewniającym miejsce na atrakcji bez konieczności natychmiastowej zapłaty.
- 72 godziny przed rozpoczęciem atrakcji Twoja karta kredytowa zostanie automatycznie obciążona.
- Otrzymasz kolejnego e-maila z kuponem na daną atrakcję.
Płatności możesz dokonać w dowolnym momencie do 72 godzin przed rozpoczęciem atrakcji. Jeśli atrakcja nie zostanie opłacona wcześniej, Twoja karta kredytowa zostanie automatycznie obciążona na 72 godziny przed rozpoczęciem atrakcji.
Jeśli zarezerwujesz wiele atrakcji jednocześnie i dla wszystkich dostępna jest opcja Zarezerwuj teraz i zapłać później, opłata zostanie naliczona jeden raz za wszystkie atrakcje na 72 godziny przed rozpoczęciem pierwszej atrakcji.
Ważne uwagi
– Atrakcje należy rezerwować z co najmniej 72-godzinnym wyprzedzeniem.– W przypadku tej metody płatności nie można używać kodów podarunkowych.– Aby atrakcja kwalifikowała się do opcji „Zarezerwuj teraz i zapłać później”, musi obejmować bezpłatne anulowanie i natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji.– Przed dokonaniem rezerwacji sprawdź sekcję„Informacje” na stronie atrakcji, aby sprawdzić, czy kwalifikuje się ona do tej opcji płatności.
Jeśli masz w koszyku kilka rezerwacji, a jedna z nich nie kwalifikuje się do opcji Zarezerwuj teraz i zapłać później, dokończenie płatności nie będzie możliwe. Kup tę atrakcję osobno, korzystając z innej akceptowanej metody płatności.
Kończąc rezerwowanie atrakcji w GetYourGuide, możesz łatwo użyć wszelkich posiadanych kodów podarunkowych lub promocyjnych, aby otrzymać zniżkę.
W drugim kroku procesu zakupu zostanie wyświetlona prośba o podanie swoich danych osobowych. Po prawej stronie zobaczysz „Podsumowanie zamówienia”. Powyżej „Sumy częściowej” znajdziesz link z napisem: „Wpisz kod podarunkowy lub zniżkowy”. Kliknij ten link i podaj swój 12-cyfrowy kod, a następnie kliknij „Zrealizuj”. Suma częściowa będzie teraz odzwierciedlać zmianę ceny na podstawie podanego kodu.
Jeśli masz problemy z wpisaniem swoich danych osobowych (imię, e-mail, telefon), spróbuj wykonać następujące czynności:
- Sprawdź dokładnie, czy poprawnie wpisujesz swoje dane osobowe, i spróbuj ponownie przejść do następnego kroku.
- Upewnij się, że Twoje urządzenie jest połączone z siecią Wi-Fi.
- Spróbuj użyć innej przeglądarki i/lub otwórz aplikacją mobilną GetYourGuide.
- Dodaj atrakcję do listy Ulubionych i spróbuj ponownie później.
Jeśli po podaniu szczegółów płatności wystąpiły problemy, zapoznaj się z dodatkowymi informacjami w artykule „Nie mogę przesłać szczegółów płatności. Co mam zrobić?”.
Jeśli masz problemy z podaniem szczegółów płatności (imię i nazwisko na karcie, numer karty, itp.), spróbuj wykonać następujące czynności:
- Sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane dotyczące płatności zostały wprowadzone poprawnie, i spróbuj ponownie dokonać płatności.
- Upewnij się, że Twoje urządzenie jest połączone z siecią Wi-Fi.
- Spróbuj użyć innej przeglądarki i/lub otwórz aplikacją mobilną GetYourGuide.
- Wybierz inną metodę płatności.
- Dodaj atrakcję do listy Ulubionych i spróbuj ponownie później.
Jeśli próbujesz zapłacić kartą, upewnij się, że Twoja karta jest autoryzowana zarówno do zakupów międzynarodowych, jak i internetowych. Możesz to sprawdzić w ustawieniach swojej bankowości internetowej lub kontaktując się bezpośrednio z bankiem. Sprawdź również, czy Twój bank nie blokuje płatności ze względu na inne zasady bezpieczeństwa płatności.
Jeśli po podaniu danych osobowych wystąpiły problemy, zapoznaj się z dodatkowymi informacjami w artykule „Nie mogę przesłać danych osobowych. Co mam zrobić?”.
Jeśli odwołasz rezerwację w ramach zasad odwoływania rezerwacji, zwrot zostanie automatycznie przetworzony przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas rezerwowania atrakcji. Zwrócone środki powinny znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 3–5 dni roboczych.
Jeśli rezerwacja nie poszła zgodnie z planem lub atrakcja nie usatysfakcjonowała Cię i chcesz otrzymać zwrot kosztów, skorzystaj z poniższego formularza, aby podać nam powód (powody). Te wnioski o zwrot kosztów są rozpatrywane indywidualnie.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy organizator atrakcji zostanie zmuszony do odwołania rezerwacji, zawsze masz prawo do pełnego zwrotu kosztów. Jeśli dostaniesz od nas e-maila z informacją o odwołaniu rezerwacji, zwrot zostanie automatycznie przetworzony przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas rezerwowania atrakcji. Zwrócone środki powinny znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 3–5 dni roboczych.
Jeśli organizator atrakcji poinformuje Cię bezpośrednio o odwołaniu rezerwacji, a nie otrzymasz od nas e-maila z potwierdzeniem odwołania, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.
Czas potrzebny na przetworzenie zwrotu zależy od użytej metody płatności i waluty.
Aby sprawdzić status zwrotu, skorzystaj z poniższego narzędzia, podając numer rezerwacji i kod PIN znajdujący się na kuponie GetYourGuide lub na stronie podsumowania rezerwacji na witrynie internetowej. W przypadku większości metod płatności, jeśli zwrot został wypłacony przez GetYourGuide, narzędzie wyświetli numer ARN (Acquirer Reference Number). Za jego pomocą Twój dostawca płatności może śledzić zwrot.
Upewnij się, że sprawdzasz tę samą metodę płatności, której użyto podczas dokonywania rezerwacji. Jeśli użycie tego narzędzia nie będzie możliwe, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.
W GetYourGuide dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najlepszy stosunek ceny do jakości atrakcji. Oto jak działa nasza oferta „wyrównywania cen”, która gwarantuje, że nigdy nie zapłacisz więcej niż najniższa cena dostępna online:
Jak to działa
Nasza gwarancja wyrównywania cen ma zastosowanie tylko wtedy, gdy znajdziesz dokładnie taką samą atrakcję oferowaną online na identycznych warunkach. Warunki te obejmują:
– lokalizację,– liczbę uczestników,– dostępność,– elementy wliczone w cenę.
Jak skorzystać z wyrównywania cen
Jeśli znajdziesz daną atrakcję w niższej cenie w innym miejscu, po prostu skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego, aby przesłać nam szczegóły.
Pamiętaj, aby dołączyć link do strony, na której dana atrakcja jest oferowana po niższej cenie. _Cena, tytuł atrakcji i nazwa organizatora atrakcji muszą być wyraźnie widoczne._Sprawdzimy, czy ta niższa cena spełnia kryteria naszych zasad i, jeśli wynik będzie pozytywny, zwrócimy różnicę w cenie według naszego uznania.
Pamiętaj, że nasze wyrównywanie cen nie obejmuje dodatkowych zniżek dostępnych dla Ciebie na innych witrynach internetowych.
**Chcesz złożyć wniosek?**Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego tutaj:
Zakup karty podarunkowej GetYourGuide to fantastyczny sposób na dzielenie się radością z podróży i odkrywania świata z przyjaciółmi i rodziną. Oto jak możesz łatwo kupić i spersonalizować bon podarunkowy:
Zakup bonu podarunkowego
- Przejdź do witryny internetowej GetYourGuide.
- Wybierz kwotę, którą chcesz podarować – jest to w pełni konfigurowalne, więc możesz dostosować kwotę do swojego budżetu lub ceny konkretnej atrakcji.
- Wybierz walutę, w której ma zostać wydany bon podarunkowy, klikając odpowiedni symbol waluty w górnej części strony.
Możesz dołączyć własną wiadomości, dzięki czemu Twój prezent będzie jeszcze bardziej wyjątkowy dla szczęśliwego odbiorcy.
Jeśli chcesz podarować konkretną atrakcję, możesz skorzystać z bezpośredniego linku na stronie atrakcji na witrynie GetYourGuide. Po prawej stronie kliknij link „Zamów bon podarunkowy”. Link ten otworzy stronę bonu podarunkowego na witrynie, a Twoja atrakcja zostanie wyświetlona jako sugestia dla odbiorcy bonu.
Po zakupie bon podarunkowy jest wysyłany pocztą elektroniczną i można go wydrukować. Odbiorca może następnie za pomocą kodu znajdującego się na bonie podarunkowym zarezerwować jedną lub więcej wybranych przez siebie atrakcji z naszej szerokiej oferty.
Bony podarunkowe są ważne przez 3 lata od daty zakupu, co daje obdarowanej osobie mnóstwo czasu na zaplanowanie idealnej przygody.
Skorzystaj z poniższego narzędzia, aby sprawdzić aktualną wartość kodu podarunkowego i okres jego ważności. Przedłużenie ważności jest możliwe w przypadku kodów podarunkowych, których ważność wygasa za mniej niż 6 miesięcy.
Pamiętaj, że nie ma możliwości przedłużenia ważności kodów podarunkowych, które są częścią benefitów firmowych.
Możesz anulować subskrypcję naszych e-maili marketingowych, klikając link „Anuluj subskrypcję” na samym dole e-maila od GetYourGuide lub aktualizując ustawienia swojego konta w następujący sposób:
- Zaloguj się na swoim koncie w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz „Ustawienia”.
- Wybierz „Powiadomienia” w wersji dla komputerów lub ikonę koperty w wersji dla urządzeń przenośnych.
- Przełącz suwaki „E-mail” na „Wyłączone” we wszystkich sekcjach.
- Wybierz „Zapisz”, aby anulować subskrypcję.
Pamiętaj, że nie ma możliwości rezygnacji z e-maili dotyczących obsługi konta. GetYourGuide będzie nadal korzystać z Twoich danych kontaktowych w celu wysyłania e-maili z potwierdzeniami rezerwacji oraz ważnymi informacjami dotyczącymi rezerwacji.
Jeśli nie możesz zrezygnować z subskrypcji w powyższy sposób lub po rezygnacji z subskrypcji nadal otrzymujesz e-maile marketingowe, skontaktuj się z nami, korzystając z poniższego formularza:
Możesz w dowolnej chwili usunąć swoje konto GetYourGuide i dane osobowe.
Prześlij żądanie usunięcia danych za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego:
GetYourGuide to internetowa platforma rezerwacji wycieczek, biletów oraz niezliczonych innych atrakcji na wakacje lub weekendowe przygody. Współpracujemy z wybranymi organizatorami atrakcji z całego świata. Organizatorzy atrakcji to podmioty oferujące atrakcje na naszej witrynie internetowej i w aplikacji.
Możesz zarezerwować atrakcję online za pomocą naszej witryny lub aplikacji. Kupon otrzymasz w e-mailu.
Oferujemy różnorodne i niezapomniane wrażenia z podróży. Możesz wybierać spośród biletów wstępu, transportu, kart miejskich, wycieczek z przewodnikiem, wycieczek z możliwością wsiadania i wysiadania na dowolnych przystankach, sportów wodnych oraz wycieczek jednodniowych i kilkudniowych w tysiącach miejsc na całym świecie.
Nie oferujemy pakietów podróżnych, lotów ani pomocy wizowej. Zakwaterowanie może być zapewnione tylko w ramach atrakcji kilkudniowych.
Jesteś organizatorem wycieczek lub dostawcą? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem dedykowanej strony pomocy.