Prywatna taksówka: Lotnisko Ho Chi Minh (SGN)/HCM do Nha Trang
Zarezerwuj transfer z OUROS Travel, zawsze będziesz mieć gwarancję uzyskania najlepszych cen i doskonałej obsługi. Wszystkie nasze pojazdy są starannie wyselekcjonowane i posiadają wszystkie wymagane prawem licencje. Nasi profesjonalni kierowcy zagwarantują Ci maksymalny komfort podczas transferu po Wietnamie. Dział obsługi klienta prześle szczegóły wycieczki do klienta na dzień przed datą podróży. Transfer między Ho Chi Minh i Nha Trang prywatnym samochodem to najszybszy i najbardziej relaksujący sposób, jaki międzynarodowi turyści wybierają podczas podróży do Wietnamu. Prywatne transfery są wstępnie zaaranżowane dla Ciebie, co eliminuje stres związany z próbą wezwania taksówki lub wniesienia ciężkiej walizki do transportu publicznego. ** Odległość: 400 km ** Czas trwania: 7 godzin (w przybliżeniu) Obsługiwane miejsca odbioru: 1. Centrum Ho Chi Minh 2. Lotnisko Tan Son Nhat - SGN Obsługiwany punkt odbioru: 1. Centrum Nha Trang 2. Lotnisko Cam Ranh - CXR Definicja: Hotele w centrum Nha Trang to hotele położone w odległości mniejszej niż 35 km od lotniska Cam Ranh (SGN) (zgodnie z mapą Google). W promieniu od 35,1 km do 40 km obowiązuje dopłata w wysokości 100 000 VND/sedan; 150 000 VND/SUV; 200 000 VND/Van; 250 000 VND/Limuzyna. Promień powyżej 40,1 km: do ogłoszenia Lotnisko Cam Ranh: https://maps.app.goo.gl/9kqAh7nCViwMuuLj6 Centrum Ho Chi Minh: Dzielnice 1, 3, Tan Binh, Phu Nhuan, Go Vap Obszary oddalone: inne dzielnice Transfer lotniskowy do hotelu Na lotnisku kierowca lub pracownik lotniska z tablicą z nazwiskiem powita pasażera przy bramce wyjściowej na zewnątrz holu przylotów. Pasażer wyjdzie przez hol przylotów po przejściu kwarantanny, imigracji, odbioru bagażu i odprawy celnej. Zarezerwuj transfer z nami i ciesz się wakacjami lub podróżą służbową! ***Zasady odbioru z lotniska*** Czas oczekiwania rozpoczyna się od planowanego przylotu (chyba że w komentarzu do rezerwacji podano inną godzinę odbioru); W przypadku opóźnienia lotu o mniej niż 30 minut, początek okresu oczekiwania zostanie przesunięty o czas opóźnienia lotu; Przykład: planowany czas przylotu to 13:00, w przypadku opóźnienia lotu o 20 minut czas oczekiwania zostaje przesunięty na 13:20, a od tego czasu kierowca musi czekać 90 minut. Jeśli opóźnienie lotu jest dłuższe niż 30 minut, czas oczekiwania przesuwa się na 30 minut po planowanym czasie przylotu, konieczne jest oczekiwanie na klienta w ciągu 90 minut, ponieważ lot może nadrobić opóźnienie. Jeśli klient nie pojawi się w ciągu 120 minut od planowanej godziny przylotu, wymagane jest przygotowanie i wysłanie dokumentów w celu zarejestrowania przypadku niepojawienia się; Przykład: planowany czas przyjazdu to 14:00, w przypadku opóźnienia lotu o 40 minut - kierowca musi czekać 90 minut od 14:30. W przypadku wcześniejszego przylotu samolotu okres oczekiwania rozpoczyna się od planowanego przylotu samolotu. Jeśli wcześniejsze przybycie lotu może być śledzone, klient musi skontaktować się z kierowcą w celu uzgodnienia nowej godziny odbioru.