Bilet wstępu

Lotnisko Denpasar: 30-dniowa karta SIM 6GB

4,8 / 5

Opinie: 49

Lotnisko Denpasar: 30-dniowa karta SIM 6GB

Od 28,99 zł za osobę

Pozostań w stałym kontakcie ze światem podczas wycieczki po Indonezji, dzięki 6GB. Korzystaj ze swojej karty SIM przez maksymalnie 30 dni, aby pozostać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi. Odbierz kartę SIM zaraz po przybyciu na lotnisko Denpasar.

Informacje o bilecie

Darmowa rezygnacja
Rezygnując z atrakcji na co najmniej 24 godz. przed jej rozpoczęciem, otrzymasz pełny zwrot kosztów.
Środki bezpieczeństwa dot. COVID-19
Obowiązują specjalne środki bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dowiedz się więcej
Akceptowane są kupony papierowe lub elektroniczne
Wydrukuj kupon lub okaż go na telefonie
Ważność 1 dzień
Sprawdź dostępność, aby zobaczyć godziny rozpoczęcia.
Natychmiastowe potwierdzenie
Opiekun uczestników lub osoba witająca
angielski, indonezyjski
Atrakcja dostępna dla osób na wózkach inwalidzkich

Czego możesz się spodziewać

W skrócie
  • Ciesz się swoim pobytem na Bali i w Indonezji dzięki połączeniu 3G/4G
  • Odbierz swoją kartę SIM natychmiast po przejściu kontroli celnej
  • Pozostań w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi z planem 6GB danych dostępnym przez 30 dni
  • Zwiększ swój limit SIM w prosty sposób, jeżeli to konieczne
Pełny opis
W pełni wykorzystaj swój pobyt na Bali dzięki 30-dniowej karcie SIM 6GB. Cały czas bądź online dzięki dostępowi do szybkiego internetu. Dzięki temu będziesz miał(a) stały kontakt ze swoimi bliskimi. Korzystaj z bezproblemowej nawigacji po mieście, dzięki połączeniu 3G/4G. Wybierz kartę SIM w rozmiarze standardowym, mikro i nano, aby dopasować ją do swojego telefonu. Karty SIM są kompatybilne z urządzeniami Android i iPhone. Aktywuj swoją kartę SIM z pomocą lokalnego przedstawiciela, który będzie czekał na Ciebie w hali przylotów lotniska Denpasar.
Wliczone w cenę
  • Usługa 3G/4G 3GB
  • Usługa 4G 2GB
  • YouTube 1GB
  • 15 minut połączeń
  • W aktywacji karty SIM pomoże Ci przedstawiciel lokalnego organizatora
  • Usługi połączeń międzynarodowych
Środki bezpieczeństwa dot. COVID-19

Należy dokonać rezerwacji online, ponieważ kasy biletowe są nieczynne.

Zastosowane środki bezpieczeństwa
  • Ograniczono liczbę zwiedzających, aby uniknąć powstawania tłumów
  • Wszystkie powierzchnie, z którymi mają styczność klienci, są regularnie czyszczone
Wymagania dla podróżnych
  • Należy mieć założone maseczki ochronne

Wybierz liczbę uczestników i datę

Uczestnicy

Termin

Miejsce zbiórki

Po przejściu kontroli celnej, szukaj WHSmith Convenience Store na terenie lewego skrzydła hali przylotów, w pobliżu windy. Przedstawiciel lokalnego organizatora będzie na Ciebie czekał, trzymając tabliczkę z Twoim imieniem i nazwiskiem. Przedstawiciel lokalnego organizatora będzie czekał na Ciebie przez okres do 1 godziny od momentu wylądowania. Jeżeli spóźnisz się o więcej niż 1 godzinę, napisz wiadomość e-mail lub SMS do lokalnego organizatora, aby sprawdzić czy przedstawiciel jest nadal dostępny.

Otwórz w Google Maps ⟶
Ważne informacje

Co należy przynieść

  • Paszport lub dowód osobisty

Co trzeba wiedzieć

  • Przed dokonaniem rezerwacji upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne obsługuje sieć lokalnego dostawcy usług sieciowych. Jeżeli karta SIM nie może zostać użyta ze względu na problemu z kompatybilnością, nie otrzymasz zwrotu kosztów, ani nie będziesz mógł(mogła) anulować usługi
  • Karta SIM nie jest dostosowana do spersonalizowanych telefonów lub telefonów na umowie
  • Karta SIM może zostać wykorzystana w następujących obszarach: Sumatera (w tym Aceh), Java, Bali, Lombok, Sumbawa, Kalimantan, Sulawesi i Papua
  • Możesz także zwiększyć swój limit, wykupując kartę w jednym z licznych sklepów na Bali
  • Przedstawiciel lokalnego organizatora będzie czekał na Ciebie przez okres do 1 godziny od momentu wylądowania. Jeżeli spóźnisz się o więcej niż 1 godzinę, napisz wiadomość e-mail lub SMS do lokalnego organizatora, aby sprawdzić czy przedstawiciel jest nadal dostępny
Opinie klientów

Ogólna ocena

4,8 /5

na podstawie 49 opinii

Podsumowanie opinii

  • Przewodnik
    4,4/5
  • Jakość/cena
    4,8/5
  • Jakość usług
    5/5
  • Organizacja
    4,8/5

Sortuj według:

Typ podróżującego:

Liczba gwiazdek:

Wszystko działało świetnie. Pracownik z góry zapytał mnie o numer lotu i przylot, czy są jakieś opóźnienia. Wysłał mi zdjęcie dokładnie, gdzie czekał na mnie na lotnisku. Kontrola paszportowa, odebranie walizek, a następnie licznik „Visa po przyjeździe” zajęły dużo czasu, ale kiedy dotarłem na miejsce spotkania, przywitano mnie bardzo przyjaźnie. Zainstalował kartę SIM bezpośrednio, zamiast 6 GB dostałem nawet 8 GB :) zaoferował mi również, jeśli coś się stanie, czy nawet przyjedzie do mojego hotelu i przyniesie mi wymianę :) zdecydowanie polecam.

Czytaj dalej

10 listopada 2019

Podniesienie karty SIM działało bardzo dobrze. Niestety spóźniłem się bardzo, ponieważ całkowicie nie doceniłem długich linii imigracyjnych, odbioru bagażu, a następnie kontroli celnej. Kontakt z Get Your Guide czekał na mnie (w środku nocy), a potem zaproponował, że przyjedzie do hotelu, jeśli pojawią się jakieś problemy (oczywiście dostał dobrą wskazówkę). Byłem wdzięczny, że nie musiałem dbać o kartę SIM na miejscu, ale zamówiłem ją w przedsprzedaży. Zawsze szczęśliwy

Czytaj dalej

9 października 2019

The got 2GB bonus on the of the 6GB that were already included in the package. The Sim card worked perfectly wherever we went (Ubud, Kintamani, Pura Ulun Danu Batur) and we got some mileage points on top of that. Awesome deal all over. Recommend it to anyone :) Just make sure when you buy this to put in a number with working WhatsApp number on it, this will make contact easier for everyone :)

Czytaj dalej

24 marca 2020

Przetłumacz
Organizator:

Numer identyfikacyjny produktu: 256817